Poctivý SEO BLOG – informace o tom co je SEO, jak může pomoci Vašemu webu, formy propagace firmy, značky ...

Jak (ne)dělat SEO a zvýšit organickou návštěvnost ze 700 na 24 000 lidí měsíčně během 8 měsíců
Tuto případovou studii jak (ne)dělat SEO pro vás napsal pan Konieczny, majitel e-shopu herbalus.cz. Možná vám bude vícero jeho "chyb" a zkušenosti důvěrně známých, protože autenticky popisuje to, s čím se běžně setkávají majitelé webů na cestě budování svého byznysu.

Jak vytvořit poutavý nadpis nejen pro potřeby SEO
Naučte se, jak zaujmout lidi s pomocí poutavého nadpisu – a zvyšte tak své šance při získávání přirozené návštěvnosti z Google vyhledávání.

Jak vytvořit ideální URL adresy z pohledu SEO
Jednoduchý návod jak vytvořit "SEO přátelské" URL adresy pro své články, popisy kategorií nebo pro produkty v e-shopu.

Jednoduchý návod jak nastavit nejdůležitější on page SEO faktory pro web, článek, produkt či kategorii v e-shopu
I naprostý laik může dokázat nastavit nejdůležitější on-page SEO faktory pro svůj web. Není nutné mít jakékoli zkušenosti se SEO. Stačí vědět co a jak nastavit.

Šablona pro 4 základní typy článků
Pomozte si s touto šablonou základních typů článků pro tvorbu přehlednějších článků s lepší strukturou a členěním.

SEO vs PPC: Která z těchto možností je lepší na propagování webu?
Jak se rozhodnout při výběru mezi PPC reklamami a SEO? Která z těchto možností je lepší pro propagaci vašeho webu? Podívejte se na srovnání SEO vs PPC a rozhodnutí může být pak mnohem snazší.