Poctivý SEO BLOG  – informace o tom co je SEO, jak může pomoci Vašemu webu, formy propagace firmy, značky ...

Základy SEO optimalizace

Jak (ne)dělat SEO a zvýšit organickou návštěvnost ze 700 na 24 000 lidí měsíčně během 8 měsíců

Jak (ne)dělat SEO a zvýšit organickou návštěvnost ze 700 na 24 000 lidí měsíčně během 8 měsíců

Tuto případovou studii jak (ne)dělat SEO pro vás napsal pan Konieczny, majitel e-shopu herbalus.cz. Možná vám bude vícero jeho "chyb" a zkušenosti důvěrně známých, protože autenticky popisuje to, s čím se běžně setkávají majitelé webů na cestě budování svého byznysu.

Číst více

Jak vytvořit poutavý nadpis nejen pro potřeby SEO

Jak vytvořit poutavý nadpis nejen pro potřeby SEO

Naučte se, jak zaujmout lidi s pomocí poutavého nadpisu – a zvyšte tak své šance při získávání přirozené návštěvnosti z Google vyhledávání.

Číst více

Jak vytvořit ideální URL adresy z pohledu SEO

Jak vytvořit ideální URL adresy z pohledu SEO

Jednoduchý návod jak vytvořit "SEO přátelské" URL adresy pro své články, popisy kategorií nebo pro produkty v e-shopu.

Číst více

Jednoduchý návod jak nastavit nejdůležitější on page SEO faktory pro web, článek, produkt či kategorii v e-shopu

Jednoduchý návod jak nastavit nejdůležitější on page SEO faktory pro web, článek, produkt či kategorii v e-shopu

I naprostý laik může dokázat nastavit nejdůležitější on-page SEO faktory pro svůj web. Není nutné mít jakékoli zkušenosti se SEO. Stačí vědět co a jak nastavit.

Číst více

Šablona pro 4 základní typy článků

Šablona pro 4 základní typy článků

Pomozte si s touto šablonou základních typů článků pro tvorbu přehlednějších článků s lepší strukturou a členěním.

Číst více

SEO vs PPC: Která z těchto možností je lepší na propagování webu?

SEO vs PPC: Která z těchto možností je lepší na propagování webu?

Jak se rozhodnout při výběru mezi PPC reklamami a SEO? Která z těchto možností je lepší pro propagaci vašeho webu? Podívejte se na srovnání SEO vs PPC a rozhodnutí může být pak mnohem snazší.

Číst více